ALGEMENE VOORWAARDEN 

Onderstaande punten vormen samen de algemene voorwaarden voor het gebruik van de webshop van Gamekeeper. Deze algemene voorwaarden regelen de rechtsverhouding tussen enerzijds Gamekeeper en anderzijds iedere consument die gebruik maakt van de webshop van Gamekeeper (hierna ‘de gebruiker’ genoemd). Onder consument wordt verstaan: iedere natuurlijke persoon die handelt voor doeleinden die buiten zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit vallen. Door zijn bezoek aan de website bevestigt de gebruiker de algemene voorwaarden te hebben gelezen en aanvaard.

Hoe verloopt de betaling van je bestelling?

Bestellingen die je doet in onze order-tool van Mollie moet je vooraf betalen. Tijdens de bestelprocedure kom je vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kun je de gewenste betaalmethode selecteren. Je bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat je betaling door ons is ontvangen. Dan pas organiseren we de verzending. 

Verzendkosten

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

  • Orderbedrag tot € 25,00 – verzendkosten € 4,95
  • Orderbedrag van € 25,00 tot € 60,00 – verzendkosten € 2,95
  • Orderbedrag boven € 60,00 – gratis verzending

Wat betekent online betalen?

Mollie is de virtuele portemonnee waarmee je via internet of mobiele telefoon betalingen, met de verschillende bankcontact kunt verrichten. Dit wordt veilig verwerkt via de beveiligde Mollie terminal. Met Mollie betaal je snel en veilig al je aankopen.

Welke betalingsplatform gebruiken we?

Bij Gamekeeper maken we gebruik van het Mollie betalingsplatformen.
Het platform voor betalingen voldoet aan de PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standaard).

Wil je meer weten over Mollie?

Je kan alles terug vinden via deze link Mollie

Hoe kan je online bestellen bij Gamekeeper?

Een bestelling plaatsen bij Gamekeeper gaat in een aantal eenvoudige stappen, je vult je gegevens in, klik op het gewenste aantallen, bevestig en je gaat naar de afrekenen gedeelte. Via Qr-code of betaalkastje van je bank kan je afrekenen.

Hoe zien dat een bestelling is doorgekomen bij Gamekeeper?

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver (check ook je SPAMfolder) of dat het opgegeven e-mailadres onjuist is. Je kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop je de bestelling hebt geplaatst.

Hoe annuleer je bestelling op de website Gamekeeper?

Indien je bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren door ons een mail te sturen. Wil je jouw bestelling wijzigen of heb je hebt andere wensen, neem dan contact op met ons via mail op info@gamekeeper.nl Wijzigen en annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen of de verrichting al gebeurd is.

Wanneer ontvang je pakket bij Gamekeeper?

Zodra de betaling van je bestelling is ontvangen, word je bestelling in behandeling genomen. Nadat je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail. Verzendkosten zijn een vast bedrag, ongeacht het aantal producten. Die kosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. We raden u daarom aan uw aantallen van artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden.

De bestelling neemt meestal 5 dagen in beslag afh. van de drukte en beschikbare leverancier van het moment zelf. Je hebt ook de keuze om je pakket zelf te komen halen. Indien een bevestigd pakketje na 5 dagen nog niet is toegekomen, neemt u best contact op met info@gamekeeper.nl, zodat we het bij de verzender kunnen nakijken.

Welke btw tarieven gelden bij Gamekeeper?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief de wettelijk verplichte BTW. 21%

 

 

NAAR ONZE WEBSHOP